salam..sy sbenarnyer dlm mood sedih..sedih sgt! tp im blur either wanna cry or not..pelik kan?

i lost sum1 last 2 days and been told bout da lost just now. LOST tu bkn takat hilang kejap or smentara, but forever. dia dh xder...ya Allah, tkejut sgt dpt sms td. mcm2 perasaan ader, x pcayer, marah, sedih..blur...

sy tau kwn2 xkan phm entry ni. klu sy citer pun kwn2 xkan phm. sy cuma nk share camner sedih nyer khilangan org yg kita syg...smua impian n janji hanya tinggal mcm tu jer..tp kata Allah, kita hanya mampu mrancang, hanya Dia yg menentukan..He knows better..

smoga Allah tempatkan dia di kalangan org2 yg beriman..sy xder face to face kenangan dgn dia sbb sy x pnah jmpe dia. hanya sms2 dia jer tinggal kenangan..sedihnyer bacer balik sms2 dia ;( ya Allah, sedihyer....

ya Allah, berikanlah kekuatan pd hambaMu ini. amin~

al-Fatihah utknya...

5 comments:

Noraishikin Mohd Salleh said...

innalillah.....moga dia aman di sana. Amin

imanamani said...

Al Fatihah buat arwah...

H A N S said...

cikinto & acu : amin~~ thanks dear..

Hanis MY said...

Banyakkan besabar, kita semua pasti akan kembali pada-Nya (sebenar singgah nak bgtahu sesuatu) tak apalah kalau ada masa jenguk blog k..

H A N S said...

thanks hanis..will visit ur blog :)