salam..tkejut mdapat berita pmergian Ustaz Asri ke rahmatullah, anggota kumpulan nasyid Rabbani..mcm x percaya..ajal maut di tangan Allah..semoga rohnya ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..Al-Fatihah..

kata2 dari blog Ustaz Asri..renung2kan..

"Aku adalah pengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat kerja syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku..."

semoga bertemu syurga akhirat yg didambakannya..

p/s - lpas ni xder dah nk dgr takbir raya yg merdu suara Ustaz Asri =(

5 comments:

Noraishikin Mohd Salleh said...

sedih giler :'(

terkejut baca kt online newspaper.huhu..innalillah!

A.k.i.r.a ~ c.h.a.n said...

innalillah~

sangat terkejut bile dapat tau dari blog hani..

semoga roh beliau dicucuri rahmat

H A N I said...

cikin:
=( sedih kan..tngiang2 suara dia..

qila:
smua kerja Allah..

BalkisMR said...

InnaIllah.. tak bes nye rabbani tak de dia. Plg suke lagu intifada. hehe.

H A N I said...

tu la psl..solonyer plak tu.. =(