salam..wuhuuu..sy kijer half day harini..mau balik kg..last week x dpt sambut poser n bbuka ngn family..so, qada' this week..my twin sister msg pg tadi..ayat mcm ksian jer 'angah, ayong nk dtg bbuka esok..angah sedekahla skit nk msk2 utk bbuka..nk ajak opah, mak ude & famly n tokwan & famly dtg bbuka'..nk tgelak pun ader..'sedekah' means sponsor la tu..insyaAllah, boleh jer..

biler dah kijer ni, turn kiter la plak kan mbantu famly dari segi kewangan..klu x byk pun, skit pun jadi..secara x langsung famly kita akan raser hepy n proud ngn kiter..huhu..cant wait to go home..smoga pjlanan pulang ku dpermudahkan dan selamat..amin...saper2 yg balik bcuti tu pun hati2 di jalan raya k..last but not least..selamat mnyambut hari kemerdekaan yg ke-52..MERDEKA!!!

2 comments:

Noraishikin Mohd Salleh said...

syioknya dapat blk kmpg :)

rasa cam lain sket jer blog nih..sume tulisan dah center-aligned..good2 sng nak baca.hee

H A N I said...

hehe..syok sgt balik..mcm xnk balik bangi adah =p sng nak bacer ek..bagus2..jenguk2la slalu =)