assalamualaikum...

ermm..just wanna share something with u ols..skang kt company org keje ni dok wat kempen BumiKu..ala2 kempen alam sekitar la..dengan slogan yg sempoi --> START TODAY, SAVE TOMORROW...

below are some ideas given by staffs on how to protect BumiKu..


last but not least, mestila kempen Share-A-Ride!!! kempen berkongsi kete..kt tm ni, kempen ni mnyediakan 11 pass utk 11 kumpulan yg bkongsi kete minimum 3 org 1 kete, dgn syarat kna kongsi 1 kete smpi hjg bulan ni..kumpulan2 ni disediakan tempat letak kete khas kt menara tm..x payah nk bratur brebut parking lot..huhuh..sgt bagus!!

i pun kongsi kete 2 hari ni..hehe..kongsi kete ngn member 1 opis..2 hari dok naik kete kwn.. tp smlm tpakser balik sndiri sbb kwn balik lmbt..waaaa!! x psl2 kna mintak tolong housemate amik kt komuter..harini tumpang kwn lg n td smpi umah dlm kul 6.15..suker3!!! x kisahla org2 selangor cuti. nk wat camner dh jd 'org KL' =p hehehe..tu pun kwn bising td sbb org trun lmbt..kecohla mamat ni..

itu yg payahnyer klu kamu menumpang org..kna ikut jadual org tu..dia lmbt kamu kna ikut, kamu lmbt nak ker org tu tunggu? silap ari bulan kna tinggal =( mmm..kna pikir nk truskan lg ker x share-a-ride ngn member tu..huhu..2 hari ni kna pikir =p heheh..okla, smoga kita smua bersama2 brusaha memelihara bumi tcinta ni..cewah! start today, save tomorrow =)

2 comments:

+ r3d lollip0p + said...

good attempt. teringat zaman2 skool dulu.. masuk kelab green peace.. pastu kutip derma.. kena marah n maki hamun ngan org pun penah sebab mintak derma. :) pelik kan.. benda baik mcm tu org benci and mcm keberatan nk buat, tp benda lagha.. org suke lak :D

H A N I said...

yeker kak zieyla? ksiannyer :( itu la mentaliti org2 kiter..susahkan klu camtu..pdhal bukannyer susah maner pun..sabarnyerla k zieyla kan..huhuh