salam..siang td org trun kl..ngn cik bed..gi usha baju2 rayer..baju org dah ader 2 pasang sbenarnyer..tp nk carik lg 1, konon nk cari waner ikut waner tema famly org..konon nyer la =p..last2 x jmper yg bkenan..balik ngn tangan kosong jer..huhu..beli brooch pelangi je 10 hinggit..gue dh x larat, sakit2 pinggang dah..ditambah lg PMS, adeh la...maser tunggu komuter, panas ati dowh, tren lmbt giler..manusia dah me-laut (lautan manusia)..muker org dah mcm2 jenis dah..masam, pahit, kelat smua ader..tp xder saper yg tau sbb spjg bjln pakai mask =)
*
dari umah sbnarnyer org dah siap2 pakai mask..mask yg getah pasang blakang telinga tu..lantak la org nk ckp aper, janji aku nk sihat..dah smpi kl central, ader budak2 yg pakai mask dr dlm tren pi bukak n buang mask tu..bijak nyer korang!!! cerdik pandai sesangat! kt kl central tu xder manusia ker?? lantak korang la...
*
best gak pakai mask ni..knape?
*
1 - x payah nk mekap lebey2, sbb muker tu tinggal mate jer yg org nampak..hehe
2 - nk mnguap bukak mulut ker, tahan mnguap ker, atau mnguap dgn hidung yg sgt kembang pun x payah segan silu, org x nampak..hahah
3 - kt kedai yg pasang lagu best2, boleh nyanyi dgn mbuka mulut sluas maner korg nak, siap ngn mimik2 muker lg..lagi2 lagu rayer, perghh!!! menghayati lagi!
4 - org x knal! heheh..tp klu org yg dh biasa ngn korg, skilas ikan di air boleh tau maner jantan betina =p kan balkis?? heheh
*
biler dh smpi stesen, dh masuk kete, kaki plak mgeletar nk tekan minyak,brek.. =( penat nyer!

3 comments:

Siti Hawa Mohamed Salleh said...

kalo pakai mask,mkn gule2 pon org xtau kn..??

BalkisMR said...

oo tak puase. masuk kan straw pon org tak tau. simpan air kotak dlm tudung. ahha..

H A N I said...

k hawe:
hahah..bijak3..xper, ppuan ader xcuse, mkn gule2 pun xper =p

balkis:
=D hehe..air kotak dlm tudung? pergh,ganas tu..tp org x sampi lg la wat camtu..hehe