salam..skang aku tgh bengang..sorry mbahasakan diri AKU..aku bengang btul harini..

SATU-dahla kena dtg ofis harini..kna study KNSTP,sbb k jem ader..suh dtg kul 9,tp dia pun smpi nk dekat kul 10..ceh!! si zul n azran dtg gak..sbb k jem nk explain sistem ypeim..sistem knstp pun dia nk xplain...aku tcongok sndiri study knstp,k jem dok dlm bilik xplain si zul n azran.peja n asyraf plak x dtg..ishhh...tensen aku! mcm buang maser jer..

DUA-bengang lg psl majlis ayong..dia msg kater ayah tukar tarikh.19/6...ni yg haku hangin ni..tukar2 tarikh ni apesal?! kater cuti skolah,rasernyer time tu budak2 dh masuk skolah balik. aku x paham btul la!! dr seronok nk celebrate ayong kawen,dh tukar mood! haa..tukar la lg tarikh,tukar!! dlm hati aku ni,nk jer ckp,MINGGU DEPAN NK KAWEN,BR BGTAU AKU TARIKH NYER K!

0 comments: